Вівторок, 24.10.2017, 01:05

Гість | RSS
Навігація по сайту
Міні-чатик
200
Вхід
Кондратюк Д.А.
Кондратюк Д.А.
Старший оперуповноважений сектору кримінальної міліції в справах дітей Деражнянського РВ УМВС України в Хмельницькій області
Моб. тел. 067 354 08 66
ФОРУМ ДЛЯ УЧНІВ

Виховна робота

                               СИСТЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ    

                   КРЕДО:
«Якщо ти хочеш виховати свого учня у всіх відношеннях,
  ти повинен знати його у всіх відношеннях»


           КОНЦЕПЦІЯ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ:
- забезпечення комфортних умов для розвитку творчих здібностей учнів реалізації
  їх природних потенцій і здатності до духовного  зростання;
- виховання національної свідомості та патріотизму;
- формування ціннісних орієнтацій, що будуються на абсолюті добра
   як найважливішої цінності;
- формування основ культури спілкування та побудови міжособистісних стосунків;
- надання превентивної та оперативної допомоги дітям у вирішенні їх індивідуальних
   проблем, пов’язаних з фізичним, психічним   здоров’ям, спілкуванням,   успішним
   просуванням у навчанні, життєвим та професійним самовизначенням.

            ГОЛОВНА МЕТА:
- створення умов для реалізації творчого потенціалу особистості .
              Це здійснюється через:
- організацію середовища і створення оптимальних умов для самовиховання;
- допомогу дитині в усуненні перешкод , що заважають успішному просуванню її в житті.


            ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВАННЯ:
  Виховна робота ведеться в таких основних напрямках:
- виконання Закону України «Про загальну середню освіту»;
- виконання Концепції громадянського виховання та освіти;
- виконання державної програми «Діти України»;
- реалізація районного проекту «Обдарованість»;
- активізація виховної і позакласної роботи з учнями;
- залучення учнів до самостійної творчої діяльності;
- сприяння розвитку форм дозвіллєвої діяльності, організація масових шкільних заходів;
- самореалізація особистості через виховні комплекси – гуртки, клуби, творчі об’єднання;

            ОСНОВНІ ФОРМИ ВИХОВАННЯ:
- інформаційно – масові (дискусії, диспути, конференції, інтелектуальні ігри, вечори,
  подорожі до джерел рідної культури та історії);
- діяльнісно – практичні групові (творчі групи, огляди – конкурси, ярмарки, КТС,
  олімпіади, фестивалі, театралізовані дійства, ЮІР, ДЮП, «КРОКС»);
- індивідуальні (доручення, творчі завдання, звіти, індивідуальна робота );
- наочні ( виставки робіт дитячої творчості, книжкові виставки, випуски газет );

       ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ:

- дитячо-юнацьке об’єднання « Дивосвіт»;

- шкільний європейський клуб «Співдружність»;

- дитяче об’єднання «Гармонійний розвиток»;

- прогресивна програма «Школа лідерів»;

- програма «Промінь здоров'я»;

- шкільний осередок Всеукраїнського дитячого творчого об’єднання
        "КРОКС"

 - учнівське самоврядування;

                   РЕЗУЛЬТАТИ:
Результатом роботи школи є випускник в якого сформовано рівень соціальної
зрілості, достатньої для забезпечення його самостійності в різноманітних сферах
його діяльності. Це здорова (фізично, психічно, духовно), компетентна,
соціальна – адаптивна та творча особистість, з розвиненою потребою у самореалізації
та самовдосконаленні, з гуманістичним світоглядом та почуттям відповідальності
за долю України, її народу , людства.






Пошук по сайту
Друзі НВК
Міністерство освіти і науки України
Відділ освіти Деражнянської РДА
Деражнянський районний методичний кабінет
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Винницький регіональний центр оцінювання якості освіти

Copyright MyCorp © 2017
Хостинг від uCoz